Klantrelatiebeheer wordt nooit eenvoudiger, maar u kunt meer winst maken als u de juiste tools kiest die uw verkoopteam helpen om klanten te managen, uw marketeers om het gedrag van klanten te analyseren, de smaak en behoeften van klanten te bepalen, de productiviteit in te schatten en potentiële leads voor het verhogen van de verkoop te bepalen.

CRM-systeem is een slimme contactlijst die zorgvuldig contactgegevens, gegevens over uw relatie en elke interactie met klanten bijhoudt. Net als je hersenen kan het betere scenario's bouwen op basis van de ervaringen uit het verleden. Het zorgt voor een aanzienlijke verhoging van de verkoop (up - of cross-selling, doelmarketing, enz.), verbetering van de samenwerking en de productiviteit van het interne team, en het stimuleren van de loyaliteit en het behoud van de klant.

  • OroCRM-Integratie

    OroCRM-Integratie

    Vanuit ons oogpunt is OroCRM een van de meest efficiënte systemen voor customer relationship management. Het plaatst de gepersonaliseerde klantervaring in het hart van het systeem. Of u nu op zoek bent naar een sales CRM, een marketing CRM - OroCRM krijgt het beste van twee werelden. Het heeft uitgebreide functionaliteit en geeft u 360° zicht op uw klant. OroCRM werkt het beste voor eCommerce omdat het native integraties heeft met verschillende platformen, waaronder Magento, WooCommerce en PrestaShop. Het ondersteunt ook een multi-channel CRM voor alle interacties met klanten.

    Wij zorgen voor:

    • Installatie
    • Serverconfiguratie
    • Configuratie van out of the box functies
    • Installatie en Configuratie van derdenbundels en -modules
  • OroCRM Maatwerk

    OroCRM Maatwerk

    OroCRM heeft ingebouwde marketing- en verkooptools voor elk eCommerce bedrijf, maar als u aan unieke problemen voldoet of speciale eisen stelt aan het CRM-systeem, kan dit eenvoudig worden opgelost door aanpassingen. OroCRM staat boven andere top CRM-systemen als het gaat om flexibiliteit.

    Omdat OroCRM een open-source-oplossing is, is het mogelijk om eventuele aanpassingen te ontwikkelen om aan de complexe bedrijfsvereisten te voldoen.</b>

    U kunt het volledig aanpassen of de functionaliteit van uw CRM-systeem versterken met kosteneffectieve oplossingen van OroCRM Marketplace.

  • OroCRM-bundelontwikkeling

    OroCRM-bundelontwikkeling

    We hebben OroCRM-bundels ontwikkeld en ondersteunen deze continu om het CRM-systeem te integreren met uw Amazone- en eBay-marktplaatsen. We ontwikkelen ook op maat gemaakte OroCRM-bundels om de uitbreiding van de functionaliteit te vereenvoudigen.

    Oro Amazon Integratie voegt een Amazone-kanaal toe aan OroCRM om het importeren van orders in OroCRM vanuit uw Amazon-winkel mogelijk te maken en zo te zorgen voor een dieper, 360-graden klantbeeld.

    Oro eBay Integratie voegt een eBay-kanaal toe in OroCRM om het importeren van bestellingen in OroCRM vanuit uw eBay-winkel mogelijk te maken.

  • ERP-integratie

    ERP-integratie

    Het ERP-systeem dekt alle behoeften op het gebied van informatiebeheer, het behandelt de details van het beheer van de toeleveringsketen, boekhoudkundige informatie, financiële gegevens, aankoopgeschiedenis, factureringsgegevens, verzendingsgegevens.

    ERP-softwaresystemen variëren per functionaliteit. Een overweldigend aantal bedrijven gebruikt slechts 60% van hun ERP-functies. Dus om ERP-integratie kosteneffectief te maken moet u de opties die nodig zijn voor uw bedrijf en welke gegevens moeten worden opgenomen in het ERP te beperken.

    Het is belangrijk om te kiezen voor enterprise resource planning software die direct voldoet aan uw eCommerce behoeften en het is zeer belangrijk om het goed te integreren met uw webplatform, interne, externe systemen of andere bedrijfsapplicaties.

    De meest voorkomende combinatie van bedrijfsapplicaties is die tussen CRM- en ERP-systemen. Vaak worden deze toepassingen apart ingezet. En bedrijven integreren ze in één software wanneer de kritische link tussen vraag (CRM) en aanbod (ERP) duidelijk wordt. Het resultaat is dat een uniform systeem het mogelijk maakt om de middelen voor het beheer te verminderen, de bedrijfsvoering te stroomlijnen en de productiviteit te verhogen.

    We hebben ervaring met:

    • In-house ERP-systemen (Microsoft Dynamics AX (Axapta), ACCEO Retail-1 (Gemmar ERP), Ecometry) Integratie
    • Externe ERP-systemen Integratie
    • Aangepaste ERP-systemen Integratie
  • CRM & ERP-consultancy

    CRM & ERP-consultancy

    Als de implementatie van een CRM- of ERP-systeem in de lucht is, kunnen wij u helpen met zakelijk en technisch advies. Het bouwen van een kosteneffectief systeem is een uitdagend en vol valkuilen proces, maar CRM & ERP advies in de vroege stadia van het opstellen van een strategisch stappenplan helpt om dure fouten te voorkomen en maakt de implementatie ervaring veel soepeler.

ECO Eltrno Eco