Het jaarlijkse verlies van ontevreden klanten alleen al in de VS ligt rond de 537 miljard dollar. Ongelukkige klanten hebben 3 keer de kans om hun vrienden te vertellen over een negatieve ervaring, ze maken het openbaar door middel van tal van sociale accounts als gevolg slechte reputatie en negatieve recensies veroorzaken dat 80% van de mensen die uw klanten kunnen zijn, niet zullen kopen.
Er zijn veel helpdeskalternatieven, die de meeste standaardproblemen oplossen. Maar onze ervaring leert dat er een groot aantal bedrijven zijn die speciale behoeften hebben en dat ze niet tevreden kunnen zijn met legacy standaard tools. Zij hebben behoefte aan oplossingen voor klantenondersteuning op maat. Daarom hebben we DiamanteDesk- open source-klantenondersteuningssoftware ontwikkeld die voldoet aan de unieke behoeften van klanten en die hun bedrijfslogica volgt.
Alleen al Amerikaanse bedrijven verliezen elk jaar $62B dollar door slechte klantenservice. Bovendien worden de verwachtingen van de klant steeds hoger.
Om dit bij te houden moeten bedrijven onmiddellijk reageren en zeer persoonlijke diensten leveren.
En er zijn veel helpdesk-oplossingen die kunnen helpen om als professional met klantenondersteuning om te gaan. Maar als uw bedrijfsprocessen anders zijn dan normaal, moet u het systeem aanpassen en met de meeste beschikbare applicaties kost het u een klein fortuin of is het gewoonweg onmogelijk.
Onze oplossing is Open Source, dus volledig aanpasbaar en flexibel. U kunt met zijn modules spelen zoals met Legoblokjes en uw eigen bedrijfslogica implementeren.
DiamanteDesk is gelanceerd met de wens om mensen te helpen bij het bieden van klantondersteuning zonder grenzen, zonder beperkingen, volgens je eigen regels te spelen.
DiamanteDesk stelt klanten in staat om ondersteunende functionaliteit te implementeren wat ze echt nodig hebben in plaats van te wennen aan bestaande grenzen.
Met de helpdesksoftware van DiamanteDesk kan elke supportafdeling meer aandacht besteden aan het daadwerkelijk opbouwen van relaties met klanten en het vinden van een persoonlijke benadering van hen in plaats van tijd te verspillen aan inefficiënte acties.