Het jaarlijkse verlies van ontevreden klanten alleen al in de VS ligt rond de 537 miljard dollar. Ongelukkige klanten hebben 3 keer de kans om hun vrienden te vertellen over een negatieve ervaring, ze maken het openbaar door middel van tal van sociale accounts als gevolg slechte reputatie en negatieve recensies veroorzaken dat 80% van de mensen die uw klanten kunnen zijn, niet zullen kopen.

Er zijn veel helpdeskalternatieven, die de meeste standaardproblemen oplossen. Maar onze ervaring leert dat er een groot aantal bedrijven zijn die speciale behoeften hebben en dat ze niet tevreden kunnen zijn met legacy standaard tools. Zij hebben behoefte aan oplossingen voor klantenondersteuning op maat. Daarom hebben we DiamanteDesk- open source-klantenondersteuningssoftware ontwikkeld die voldoet aan de unieke behoeften van klanten en die hun bedrijfslogica volgt.

  • Helpdesksoftware DiamanteDesk

    Helpdesksoftware DiamanteDesk

    Alleen al Amerikaanse bedrijven verliezen elk jaar $62B dollar door slechte klantenservice. Bovendien worden de verwachtingen van de klant steeds hoger.

    Om dit bij te houden moeten bedrijven onmiddellijk reageren en zeer persoonlijke diensten leveren.

    En er zijn veel helpdesk-oplossingen die kunnen helpen om als professional met klantenondersteuning om te gaan. Maar als uw bedrijfsprocessen anders zijn dan normaal, moet u het systeem aanpassen en met de meeste beschikbare applicaties kost het u een klein fortuin of is het gewoonweg onmogelijk.

    Onze oplossing is Open Source, dus volledig aanpasbaar en flexibel. U kunt met zijn modules spelen zoals met Legoblokjes en uw eigen bedrijfslogica implementeren.

    DiamanteDesk is gelanceerd met de wens om mensen te helpen bij het bieden van klantondersteuning zonder grenzen, zonder beperkingen, volgens je eigen regels te spelen.

  • DiamanteDesk kenmerken

    DiamanteDesk stelt klanten in staat om ondersteunende functionaliteit te implementeren wat ze echt nodig hebben in plaats van te wennen aan bestaande grenzen.

    • Het organiseren van alle inkomende klantverzoeken van alle bronnen op één plek
    • DiamanteDesk fungeert als ticketopslag
    • Automatisch toewijzen van supporttickets aan de verantwoordelijke afdeling
    • Automatisering van interne ondersteuningsprocessen
    • Aangepaste Dashboards
    • Rapporten
    • Privé Commentaar
    • Mogelijkheid om watchers toe te voegen
    • Regelbouwer - geautomatiseerd systeemgedrag beheerst door andere gebeurtenissen of gebaseerd op de vooraf gedefinieerde frequentie
  • Belangrijkste voordelen van DiamanteDesk

    Met de helpdesksoftware van DiamanteDesk kan elke supportafdeling meer aandacht besteden aan het daadwerkelijk opbouwen van relaties met klanten en het vinden van een persoonlijke benadering van hen in plaats van tijd te verspillen aan inefficiënte acties.

    • Open-Source die volledige controle over het systeem en zijn codebasis mogelijk maakt, eenvoudige aanpassingen, extra ontwikkeling en integraties en het opbouwen van een sterke community rond het product
    • Dankzij de moderne technologiestack, biedt DiamanteDesk een geautomatiseerde optimale architectuur met een hoge betrouwbaarheid, flexibiliteit, schaalbaarheid en uitbreidbaarheid.
    • Gedetailleerde technische documentatie helpt ontwikkelaars om het systeem feilloos te onderhouden
    • Diepgaande integraties met CRM-systemen (OroCRM, Salesforce, SugarCRM, enz.), eCommerce-oplossingen (Magento en Prestashop-platforms, Shopify, eBay en Amazon-marktplaatsen en -winkels, enz.) en bugtracking-/projectmanagementtools (Jira, YouTrack, Redmine, Basecamp, enz.)
    • Gebruikersvriendelijk ontwerp vereenvoudigt de ondersteuning van de communicatiestroom en de eindgebruikers
    • Volledige controle van het systeem over API (Application Programming Interface)
    • Multi-channel ondersteuning (ingebedde formulieren, e-mails, in de toekomstige versies ook telefoongesprekken / callcenter, sociale netwerken en live chat-ondersteuning)
    • Uitgebreid en flexibel toestemmingssysteem
    • Prijskaartje is lager in vergelijking met de belangrijkste concurrenten
ECO Eltrno Eco